lørdag 15. oktober 2011

Stige

Go´kveld,go´kveld!
Jeg er så glad i å bruke ting fra naturen til å dekorere eller lage ting og tang med. Ta med naturen inn. Og endelig,selv om jeg er mega-treg og det ikke er så superhot og trendy lenger,har jeg fått laget meg en stige :)
  Jeg pakket sekken,smørte matpakke,heiv minstemann i vognen,og ringte min kjære mor og hørte om hun ville holde oss med selskap. Niåringen min er ikke akkurat no´Lars Monsen, og hadde ikke lyst å bli med. Så jeg måtte true han vekk fra PC´n og tvinge på han gummistøvlene. Han ga etter til slutt da jeg sa han kunne bruke sagen :)
Så var det ut på tur!


Først kappet vi den ene pinnen i fire. Deretter skrudde vi de fast.

Jeg brukte en grov hyssing og surret rundt for å skjule skruen.












Og slik ble den til slutt. Jeg hadde egentlig lyst til å ha den lenende inntil veggen, men med en gæren 2 åring som ikke eier hemninger,ville den garantert bli klatret i....

Så da fikk den plass på spisestueveggen. Fint ble det óg,gitt!!

Da er jeg fornøyd!

Ha en riktig,riktig fin lørdagskveld!!

Klem fra Desirée

1 kommentar:

  1. Tusen takk for koselig melding på bloggen min! Den stigen du har laget var kjempeflott:) tror jeg må prøve å lage en slik selv:) Følger deg videre!!

    Klem Mari

    SvarSlett