torsdag 22. september 2011

Salongbord

Vi ønsket oss lenge et stort salongbord. Jeg gikk og siklet på alle de nydelige bordene de har på Home&Cottage. Elsker den butikken. Men prisene passet ikke akkurat lommeboka mi. Så det ble med siklingen.
Men da sier min kjære at det ikke er så vanskelig å lage et selv.
Vi duret ned til Maxbo og kjøpte materialer. Deretter ble drill, skruer og sag satt i sving, og en drøy time senere hadde vi verdens flotteste bord i stua! Hvem hadde trodd at urmaker´n min også var møbelsnekker?
 
Farge underdel: Refleksjon fra Sense
Toppen er beiset med Tyrilin interiørbeis. Farge varde. 
 Vi valgte med vilje en som hadde en sprekk langs hele siden.
Da ser den mer levende ut.


Jeg er superfornøyd! Nå har jeg plass til masse pynt og dilldall på bordet. Og det beste av alt, det kostet oss kun 500 kr!

Klem Fra Desirée

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar