torsdag 5. januar 2012

Nytt år....

Et litt seint "godt nytt år" fra meg her...
Da var enda et herlig år passert. Når jeg tenker tilbake har vi hatt et spennende år,altså.  Høydepunktene er vel at vi kjøpte dette huset og at vi fikk et nytt familiemedlem, som nå er 8 mnd!!
Det vil også si at permisjonen min er ferdig. Jeg begynner mandag! Det blir rart. Jeg både gjeder meg og gruer meg på en gang. Etter forrige permisjon, rakk jeg kun å jobbe i 3 mnd før det var ut i neste. Ja,to ganske tette der! 
 Jeg husker jeg hadde jeg fått en kul på magen da jeg begynte å jobbe igjen. Rund 6 mnd på vei.
Da kundene sa til meg : "-næmmen,er du tilbake igjen? Så koselig!" , hadde jeg et enormt behov for å skyte frem "- å,ja eehh..og nå venter jeg en til! ". For jeg var redd kundene skulle tro jeg hadde blitt tjukk da vet dere...jaja..Ingen skulle da tenke at jeg hadde blitt tjukk etter å ha gått  gravid! Makan!

Jeg har en like stor kul på magen nå. Men uten en baby innni. Bare ribbe og marsipan :) Så vi får se om kundene tenker :"- jaggu har hu ikke en på gang igjen!"

Ha en finfin torsdag!

Klem fra Desirée

2 kommentarer:

  1. Nå er det lenge siden du har lagt ut noe her. Jeg venter spent.
    Klem fra May Liss

    SvarSlett
  2. Greit at jula varer helt til påske altså, men nå ER det faktisk påske! ;)

    Også sjanser jeg på at du ikke sjekker datoen på siste post på MIN blogg, knis! ;)

    SvarSlett