mandag 28. november 2011

Advent i nr 192

Ja,da var det advent i nr 192 også. Jeg har lenge gledet meg til denne tiden og hodet har vært stappet med idéer til pynt og dilldall jeg skal lage. Jeg har hele tiden tenkt at jeg har så god tid, - lenge til jul ennå,lenge til jul. Men plutselig så var det 1.søndag i advent, gitt! Og jeg har ikke laget ferdig adventstaken,engang! Så i går kveld stappet jeg noen lys  i en stake jeg hadde liggende og bandt på noen tall (kjøpt på Kremmerhuset).

Jeg hadde jo egentlig de planene til adventstaken i år, med betong og granbar, greier og stæsj. Og det skulle bli så flott! 
Men det ble ikke så verst ved å ha det helt enkelt heller :)
Mr.Ugle teller også ned til jul
 Det er en skikkelig koselig tid vi går inn i nå.  Eneste som mangler er snøen. Hvor i huleste blir den av??
Ha en deilig adventstid,dere!

Klem fra Desirée

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar