onsdag 7. desember 2011

Så kom det snø....litt snø.

Jippi! det har kommet 0,5 cm snø i natt! 0,5 cm,altså. Eller kanskje mindre... Spiller ingen rolle, snø er snø! Den o store julestemningen har latt vente på seg. Men så fort det er litt hvitt ute,blir det mye koseligere med én gang :) Hele morgenen har de spilt mange fine julemelodier på radioen. "On the first day of christmas my true love gave to me...tra la la".  Koselig,koselig!


Kanskje jeg får ut fingern og tar julevasken i dag også! Ikke hele huset da. Jeg er ikke gira. Morro med snø,men det finnes grenser,hehe :)




Dette julestæsjet henger i stuevinduet. Hjertet er kjøpt på Skeidar,kulene er kjøpt på KID.

 Sjekk den snøen da! Nesten så den dekker hele gresset :)  EEhh..men ikke bry dere om det halvhjerta gjerde midt på plenen.. Det er et provisorisk gjerde vi satte opp i sommer for at den lille gærne toåringen ikke skulle stikke av.
Jeg får vel ut i denne fantastiske lille snøen da. Kanskje jeg til og med er så gæren og lager en snømann eller snøengel :) 
Ha en fin dag!

Klem fra Desirée!!

2 kommentarer:

  1. Det er så koselig at det endelig kom litt snø=) Fin blogg du har, jeg legger meg til som følger;)

    SvarSlett
  2. Ja, endelig kom snøen! Nå har jeg fått den siste julestemningen iallefall :) Koselige bilder du viser.

    Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Lampene liker jeg også veldig godt. Merke er fra Palma og er kjøpt her borte på østlandet. Håper du finner slike du også da!

    Klem Lene

    SvarSlett