tirsdag 18. oktober 2011

Joggetur

God morgen!!

Her om dagen gikk hele røkla en liten tur. Da vi kom til en seeeig oppoverbakke,spurte niåringen meg om vi skulle jogge opp. "-nei, det gidder jeg ikke", sa jeg og pustet og peste mens jeg dyttet barnevognen.
-"er det fordi du er så feit,mamma....?",sa han.
Jaja....

Vi har fått et digert elghode av familien til svigers. Den måtte selvfølgelig prøves :)


"Ta bilde da!! Den er så innari tung,mamma!!"
Vi har hengt den opp over senga. Viser bilde senere. Alt står på hodet på soverommet nå om dagen,for vi holder på å lage sengegavl av to paller. Bilde av det kommer også senere :)

Ha en fin dag!!

Klem fra Desirée

2 kommentarer:

  1. Hei, så koslig blogg du har:) den vil jeg se mer av så jeg blir følgeren din:)titter innom deg senere en gang:))
    Ha en fortsatt fin tirsdag:)
    Klem Anne Torill

    SvarSlett
  2. Ser for meg at det elgehodet passer perfekt sammen med sengegavel av paller. Gleder meg til å se mer.
    Koselig at du vil følge bloggen min videre. Det setter jeg pris på. :)

    SvarSlett